czwartek, 14 listopada 2013

Analiza "Ghostbusters" i Honey Badger Sauce



Analiza modelu biznesowego start-up’u Ghostbusters oraz jego założycieli, przyniosła ciekawe wnioski. Z jednej strony umiejący wszystko sprzedać  Dr. Peter Venkman, z drugiej strony dwaj typowi naukowcy Dr. Raymond "Ray" Stantz i Dr. Egon Spengler do całości urocza sekretarka oraz naprędce zatrudniony pracownik. 
Jak zgodnie stwierdzaliśmy ich beztroska mogła doprowadzić nie tylko do zagłady świata ale i też do klęski ich firmy.
Jak im się udało…to wie tylko reżyser :)
Porównanie do czasów obecnych – jako naukowcy postępujemy podobnie w kontaktach z biznesem – trzeba się uczyć na cudzych błędach.

Aby nie było tak tragicznie. Kolejna odsłona start-up'u - tym razem sukces. Firma Honey Badger


P.S. sos rewelacyjny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz