poniedziałek, 11 listopada 2013

Zarządzanie ludźmi



Profesor Homa Bahrami zaprezentowała nam swoje podejście do budowania i zarządzania zespołem badawczym. Przedstawiła także różne typy osobowości oraz metody doboru osób do swojego zespołu. Jak się okazuje nie na każdego z nas metoda „kija” działa dobrze i zachęcająco. Według Profesor czasem lepiej jest pochwalić współpracownika za starania i pomóc mu osiągnąć oczekiwany przez nas poziom wykonania zadania. Współpraca wtedy idzie lepiej, a i atmosfera w pracy jest lepsza.


Fot. J. Królczyk


 

3 komentarze:

  1. Oczywiście sam proces zarządzania ludźmi w naszych firmach jest bardzo ważny. Ja również chwalę sobie dobre rozwiązania informatyczne jak system ERP https://www.connecto.pl/system-erp-do-zarzadzania-firma/ który po prostu pozwala mi lepiej zarządzać moją firmą.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie samo zarządzanie ludźmi jest dość istotnym procesem jeśli patrzymy na niego z perspektywy przedsiębiorcy. Ja jestem zdania, ze fajnie również na stronie https://push-ad.com/blog/segmentacja-geograficzna-czyli-jak-budowac-swoje-grupy-odbiorcow-w-oparciu-o-dane-lokalne/ opisano czym jest segmentacja geograficzna i właśnie w jaki sposób należy budować nasze grupy odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń